a

Iesniegumi un sūdzības

Pasažieris iesniegumu/sūdzību AS “Rīgas starptautiskā autoosta” var iesniegt:

  • elektroniskā veidā;
  • rakstveidā;
  • izteikt mutvārdos. Nepieciešamības gadījumā, privātpersonas mutvārdos izteiktu iesniegumu/sūdzību privātpersonas klātbūtnē autoostas zāles administrators noformē rakstveidā (autoostas 1.stāvā pasažieru uzgaidāmajā zālē).

Pasažieru elektronisko iesniegumu/sūdzību iesniegšanas kārtība

Lai elektroniski nosūtītu iesniegumu/sūdzību AS “Rīgas starptautiskā autoosta”, lūdzam aizpildīt norādīto veidlapu un nosūtīt to uz e-pastu: [email protected]

AS “Rīgas starptautiskā autoosta” sniedz atbildi:

  • uz iesniegumiem/sūdzībām, kas iesniegti, aizpildot elektronisko iesniegumu/sūdzību iesniegšanas veidlapu un kurā norādīta obligāti sniedzamā informācija;
  • uz iesniegumiem//sūdzībām, kas rakstītas brīvā formā, norādot obligāti iekļaujamo informāciju*;
  • 3 darba dienu laikā uz informatīva rakstura jautājumiem;
  • 15 darba dienu laikā, ja nav nepieciešama iesniegumā/sūdzībā minēto faktu un informācijas papildus pārbaude;
  • 30 darba dienu laikā, ja ir nepieciešama iesniegumā/sūdzībā minēto faktu un informācijas papildus pārbaude.

Pasažieru rakstisko iesniegumu/sūdzību iesniegšanas kārtība

Lai nosūtītu rakstisku iesniegumu/sūdzību AS “Rīgas starptautiskā autoosta”, lūdzam aizpildīt norādīto veidlapu un nosūtīt to uz autoostas pasta adresi vai iesniegt autoostas zāles administratoram autoostas 1.stāvā (pasažieru uzgaidāmajā zālē).

Adrese: AS „Rīgas starptautiskā autoosta”, Prāgas iela 1, Rīga, LV-1050

AS “Rīgas starptautiskā autoosta” sniedz atbildi:

  • uz iesniegumiem/sūdzībām, kas rakstītas brīvā formā, norādot obligāti iekļaujamo informāciju*;
  • 15 darba dienu laikā, ja nav nepieciešama iesniegumā/sūdzībā minēto faktu un informācijas papildus pārbaude;
  • 30 darba dienu laikā, ja ir nepieciešama iesniegumā/sūdzībā minēto faktu un informācijas papildus pārbaude.

Ja AS “Rīgas starptautiskā autoosta” konstatē, ka saņemtais iesniegums/sūdzība pilnībā vai kādā daļā nav autoostas kompetencē, tā informē iesniedzēju un ja iespējams, norāda kompetentās/atbildīgās iestādes nosaukumu un kontaktinformāciju vai pārsūta šo iesniegumu/sūdzību minētajai iestādei, informējot par to iesniedzēju.

Atbildes uz iesniegumiem/sūdzībām netiek sniegtas, ja:

  • nav norādīts iesniedzēja vārds, uzvārds un pasta adrese (attiecas uz rakstiskiem iesniegumiem/sūdzībām);
  • iesnieguma/sūdzības teksts un iesniedzēja adresāts nav salasāms vai saprotams (attiecas uz rakstiskiem iesniegumiem/sūdzībām);
  • saņemtajā iesniegumā/sūdzībā ir personas cieņu aizskarošs un nepieklājīgs (rupjš un tml.) teksts;
  • iesnieguma/sūdzības saturs neprasa atbildi pēc būtības.

Brīvā formā rakstītā iesniegumā/sūdzībā obligāti iekļaujamā informācija:

  • Elektroniski iesniegtam pasažiera iesniegumam/sūdzībai:
    • iesniedzēja vārds, uzvārds;
    • e-pasta adrese;
    • iesnieguma/sūdzības pamatā esošās problēmas situācijas informācija: notikuma vieta, datums, laiks;
    • iesnieguma/problēmas būtības apraksts un konkrēti fakti;
    • iesnieguma/sūdzības iesniegšanas datums.
  • Rakstiski iesniegtam pasažiera iesniegumam/sūdzībai:
    • iesniedzēja vārds, uzvārds;
    • adrese, pilsēta, pasta indekss;
    • iesnieguma/sūdzības pamatā esošās problēmas situācijas informācija: notikuma vieta, datums, laiks;
    • iesnieguma/problēmas būtības apraksts un konkrēti fakti;
    • iesnieguma/sūdzības iesniegšanas datums;
    • iesniedzēja paraksts.

Aprakstot ar autobusu pārvadājumiem saistītu problēmu obligāti jānorāda: autobusa atiešanas datums, laiks un reisa nosaukums!

Pasažieru ērtībai aicinām izmantot autoostas mājas lapā pieejamās elektronisko un rakstisko iesniegumu/sūdzību iesniegšanas veidlapas!