Pasažieris iesniegumu/sūdzību AS “Rīgas starptautiskā autoosta” var iesniegt:
- elektroniskā veidā;
- rakstveidā;
- izteikt mutvārdos. Nepieciešamības gadījumā, privātpersonas mutvārdos izteiktu iesniegumu/sūdzību privātpersonas klātbūtnē autoostas zāles administrators noformē rakstveidā (autoostas 1.stāvā pasažieru uzgaidāmajā zālē).
Pasažieru elektronisko iesniegumu/sūdzību iesniegšanas kārtība
Lai elektroniski nosūtītu iesniegumu/sūdzību AS “Rīgas starptautiskā autoosta”, lūdzam aizpildīt norādīto veidlapu un nosūtīt to uz e-pastu: [email protected]
AS “Rīgas starptautiskā autoosta” sniedz atbildi:
- uz iesniegumiem/sūdzībām, kas iesniegti, aizpildot elektronisko iesniegumu/sūdzību iesniegšanas veidlapu un kurā norādīta obligāti sniedzamā informācija;
- uz iesniegumiem//sūdzībām, kas rakstītas brīvā formā, norādot obligāti iekļaujamo informāciju*;
- 3 darba dienu laikā uz informatīva rakstura jautājumiem;
- 15 darba dienu laikā, ja nav nepieciešama iesniegumā/sūdzībā minēto faktu un informācijas papildus pārbaude;
- 30 darba dienu laikā, ja ir nepieciešama iesniegumā/sūdzībā minēto faktu un informācijas papildus pārbaude.
Pasažieru rakstisko iesniegumu/sūdzību iesniegšanas kārtība
Lai nosūtītu rakstisku iesniegumu/sūdzību AS “Rīgas starptautiskā autoosta”, lūdzam aizpildīt norādīto veidlapu un nosūtīt to uz autoostas pasta adresi vai iesniegt autoostas zāles administratoram autoostas 1.stāvā (pasažieru uzgaidāmajā zālē).
Adrese: AS „Rīgas starptautiskā autoosta”, Prāgas iela 1, Rīga, LV-1050
AS “Rīgas starptautiskā autoosta” sniedz atbildi:
- uz iesniegumiem/sūdzībām, kas rakstītas brīvā formā, norādot obligāti iekļaujamo informāciju*;
- 15 darba dienu laikā, ja nav nepieciešama iesniegumā/sūdzībā minēto faktu un informācijas papildus pārbaude;
- 30 darba dienu laikā, ja ir nepieciešama iesniegumā/sūdzībā minēto faktu un informācijas papildus pārbaude.
Ja AS “Rīgas starptautiskā autoosta” konstatē, ka saņemtais iesniegums/sūdzība pilnībā vai kādā daļā nav autoostas kompetencē, tā informē iesniedzēju un ja iespējams, norāda kompetentās/atbildīgās iestādes nosaukumu un kontaktinformāciju vai pārsūta šo iesniegumu/sūdzību minētajai iestādei, informējot par to iesniedzēju.
Atbildes uz iesniegumiem/sūdzībām netiek sniegtas, ja:
- nav norādīts iesniedzēja vārds, uzvārds un pasta adrese (attiecas uz rakstiskiem iesniegumiem/sūdzībām);
- iesnieguma/sūdzības teksts un iesniedzēja adresāts nav salasāms vai saprotams (attiecas uz rakstiskiem iesniegumiem/sūdzībām);
- saņemtajā iesniegumā/sūdzībā ir personas cieņu aizskarošs un nepieklājīgs (rupjš un tml.) teksts;
- iesnieguma/sūdzības saturs neprasa atbildi pēc būtības.
Brīvā formā rakstītā iesniegumā/sūdzībā obligāti iekļaujamā informācija:
- Elektroniski iesniegtam pasažiera iesniegumam/sūdzībai:
- iesniedzēja vārds, uzvārds;
- e-pasta adrese;
- iesnieguma/sūdzības pamatā esošās problēmas situācijas informācija: notikuma vieta, datums, laiks;
- iesnieguma/problēmas būtības apraksts un konkrēti fakti;
- iesnieguma/sūdzības iesniegšanas datums.
- Rakstiski iesniegtam pasažiera iesniegumam/sūdzībai:
- iesniedzēja vārds, uzvārds;
- adrese, pilsēta, pasta indekss;
- iesnieguma/sūdzības pamatā esošās problēmas situācijas informācija: notikuma vieta, datums, laiks;
- iesnieguma/problēmas būtības apraksts un konkrēti fakti;
- iesnieguma/sūdzības iesniegšanas datums;
- iesniedzēja paraksts.
Aprakstot ar autobusu pārvadājumiem saistītu problēmu obligāti jānorāda: autobusa atiešanas datums, laiks un reisa nosaukums!
Pasažieru ērtībai aicinām izmantot autoostas mājas lapā pieejamās elektronisko un rakstisko iesniegumu/sūdzību iesniegšanas veidlapas!