a
12.09.2025

Autoostas klientu aptaujas 2025 rezultāti

Cienījamie pasažieri!

AS “Rīgas starptautiskā autoosta” izsaka pateicību ikvienam par atsaucību un dalību ikgadējā autoostas klientu aptaujā! Jūsu izteiktais vērtējumu par Rīgas starptautiskās autoostas un sadarbības partneru piedāvātajiem pakalpojumiem mums ir būtisks, lai uzlabotu piedāvāto pakalpojumu kvalitāti.

  • Īpaši pateicamies autoostas lojālajiem klientiem, kuri aizvien ieteiktu reģionālas nozīmes braucieniem izmantot autobusu arī saviem draugiem un paziņām.
  • Kā arī patiesi iepriecina, ka ar katru gadu pieaug pasažieru kopējā apmierinātība ar autoostas darbību un pakalpojumiem un mūsu klienti ir atzinīgi novērtējuši veiktos uzlabojumus autoostas darbībā: renovētas iekštelpas, uzgaidāmā zāle, labāks iekārtojums, dizains, kopējais vizuālais izskats, modernāk, labāka tīrība un kārtība, sakoptāks, labāks platformu izkārtojums, labāka organizācija, ērtāk nekā iepriekš.

Aptaujas rezultāti ŠEIT

Pasažieru aptauja tiek veikta saskaņā ar AS “Rīgas starptautiskā autoosta” ieviesto sertificēto kvalitātes vadības sistēmu atbilstoši ISO 9001:2015 standarta prasībām.