AS “Rīgas starptautiskā autoosta” ir izveidota un sertificēta kvalitātes pārvadības sistēma – atbilstoši jaunā ISO 9001:2015 standarta prasībām.
Kvalitātes vadības sistēmas darbības sfēra – Pasažieru pārvadājumu apkalpošana un nodrošināšana, biļešu tirdzniecība un reisu uzskaites vadība, kas ir AS “Rīgas starptautiskā autoosta” darbības pamatā.
Vadības sistēma sekmē kvalitātes līmeņa paaugstināšanu ne tikai klientu apkalpošanā, kas rada pārliecību, ka uzņēmumā strādā kompetents un profesionāls personāls, bet arī organizācijas iekšējā apritē, kas darbojas pēc izstrādātajām noteiktajām kvalitātes vadības procedūrām.
Sistēmas ieviešana sekmēja uzņēmuma darbības sakārtošanu, precīzāk nosakot katra darbinieka pienākuma loku un atbildības pakāpi, uzlabojot katras konkrētās struktūrvienības darbu, veidojot savstarpēji izdevīgu sadarbību ar visiem, kam nepieciešami autoostas pakalpojumi.
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu jums ērtāku un drošāku lietošanas pieredzi. Turpinot pārlūka sesiju vai nospiežot pogu "Piekrītu", jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes. Jūs varat atcelt savu piekrišanu jebkurā laikā, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes.PiekrītuVairāk