• Autoosta_50

  • Slide_5

  • Slide_4

  • Slide_7

  • Slide_3

  • Slide_6

  • Slide_1

Klientu apmierinātības pētījums 2017

2017.gada augustā AS „Rīgas starptautiskā autoosta” un autoostas mājas lapā www.autoosta.lv saskaņā ar kvalitātes pārvaldības sistēmas procedūru „Pasažieru un pārvadātāju apmierinātības mērīšana” tika veikta pasažieru aptauja. Kopumā tika aptaujāti 527 respondenti.   Cienījamie pasažieri! Pateicamies Jums par dalību 2017.gada Klientu apmierinātības un attieksmju pētījumā un Jūsu sniegto novērtējumu, ieteikumiem un kritiku par Rīgas starptautiskās autoostas un sadarbības partneru piedāvātajiem pakalpojumiem. Mūsu pasažieru ieteikumus nākotnē iespēju robežās centīsimies ņemt vērā, pilnveidojot un uzlabojot autoostas pakalpojumu kvalitāti. Mums ir svarīgs klientu viedoklis, tādēļ aicinām arī turpmāk izmantot AS „Rīgas starptautiskā autoosta” un sadarbības partneru pakalpojumus. Ar Klientu apmierinātības un attieksmju pētījuma rezultātiem iespējams iepazīties šeit