• Autoosta_50

  • Slide_5

  • Slide_4

  • Slide_7

  • Slide_3

  • Slide_6

  • Slide_1

Klientu apmierinātības pētījums 2016

2016.gada augustā AS „Rīgas starptautiskā autoosta” un autoostas mājas lapā www.autoosta.lv saskaņā ar kvalitātes vadības sistēmas procedūru „Pasažieru apmierinātības mērīšana”, tika veikta pasažieru aptauja. Kopumā tika aptaujāti 694 respondenti.   aptauja_2016   Cienījamie pasažieri! Pateicamies par dalību 2016.gada Klientu apmierinātības un attieksmju pētījumā un Jūsu sniegto novērtējumu, ieteikumiem un kritiku par Rīgas starptautiskās autoostas un sadarbības partneru piedāvātajiem pakalpojumiem. Mūsu pasažieru ieteikumus nākotnē iespēju robežās centīsimies ņemt vērā, pilnveidojot un uzlabojot autoostas pakalpojumu kvalitāti. Mūsu uzņēmumam ir svarīgs katrs klients un tā viedoklis, tādēļ aicinām arī turpmāk izmantot AS „Rīgas starptautiskā autoosta” un sadarbības partneru pakalpojumus. Ar cieņu, Jūsu Rīgas starptautiskā autoosta Ar Klientu apmierinātības un attieksmju pētījuma rezultātiem iespējams iepazīties šeit