• Autoosta_50

  • Slide_5

  • Slide_4

  • Slide_7

  • Slide_3

  • Slide_6

  • Slide_1

Klientu apmierinātības pētījums 2013

2013.gada augustā AS „Rīgas starptautiskā autoosta” saskaņā ar kvalitātes vadības sistēmas procedūru „Pasažieru apmierinātības mērīšana”, tika veikta pasažieru aptauja. Kopumā tika aptaujāti 400 respondenti.



Cienījamie pasažieri!

Pateicamies par dalību šajā pasažieru aptaujā, kā arī par Jūsu sniegto novērtējumu, ieteikumiem un kritiku par Rīgas starptautiskās autoostas un sadarbības partneru piedāvātajiem pakalpojumiem. Jūsu ieteikumus nākotnē iespēju robežās centīsimies ņemt vērā, pilnveidojot un uzlabojot autoostas pakalpojumu kvalitāti.

Mūsu uzņēmumam ir svarīgs katrs klients un tā viedoklis, tādēļ aicinām arī turpmāk izmantot AS „Rīgas starptautiskā autoosta” un sadarbības partneru pakalpojumus.

Ar cieņu,
Jūsu Rīgas starptautiskā autoosta



Ar Klientu apmierinātības un attieksmju pētījuma rezultātiem varat iepazīties šeit